Άλλος ένας εκτός "παραγωγικής διαδικασίας"

Zεις για να δουλεύεις, δουλεύεις για να ζεις. Τίποτα από τα δυο πια. Έμεινα χωρίς δουλειά. Και το απολαμβάνω...

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Αντί άρθρου ένα ευχαριστώ


Κατ'αρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ. Σε όσους με διαβάζουν.

Δεν έχω παρά κανά δίμηνο που ασχολούμαι με αυτό το blog. Το έκανα από καθαρή βαρεμάρα κατ'αρχήν. Οταν είσαι δημοσιογράφος - λατζέρης - κλεισοτρυπάκιας μια ζωή (δε πα να σαι αρχισυντάκτης, δε πα να σαι διευθυντής σύνταξης όπως εγώ, το ίδιο είναι) γράφεις δεκάδες χιλιάδες λέξεις κάθε μήνα. Το να γεμίζεις κι ένα blog - και μάλιστα αμισθί στον ελεύθερο χρόνο που δεν έχεις - ακούγεται η χειρότερη αγγαρεία. Σα να πεις του Λαζάρου ότι πρέπει να μαγειρέψει και να τραπεζώσει δεκαπέντε άτομα σπίτι του, έχοντας μόλις γυρίσει από μια ολόκληρη βραδιά δουλειάς με το Βαρούλκο φίσκα. Ελεος, θα σου πει. Ημαρτον. Τα ίδια έλεγα κι εγώ.

Επειδή λοιπόν έμεινα άνεργος, αρχισε να με τρώει το χέρι μου. Και κατάλαβα πως είχα "ποτίσει" από το γράψιμο ως το μεδούλι. Είχε καταντήσει εθισμός. Ηθελα να γράψω, ήθελα να είναι τσάμπα, ηθελα να πω πράγματα που στρογγύλευα τόσα χρόνια (γιατί τη μια "δε θέλει ο εκδότης", την άλλη φοβάσαι εσύ μη μπλέξεις, ισχύει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ αυτό, κανείς μη μου το παίζει ήρωας). Και ξεκίνησα.
Μια φίλη, καλή πένα σε γυναικεία περιοδικά, μου είχε πει "εχω γράψει τόσα πολλά, που αρνούμαι να γράψω έστω και μια λέξη παραπάνω - όχι μόνο για blog, αλλά και για επιστολή". Δεν ισχύει τελικά.
Θέλω να καταλήξω πως την πλάκα μου την αγκάλιασαν κοντά 5.000 επισκέπτες, όπως γράφει το κοντεράκι κάτω αριστερά. Κι άρχισαν να 'ρχονται. Και να ξαναρχονται. Για να κάτσουν παρέα μου.

Πολυ πιο σημαντικό δε, τα σχόλιά σας. Η γνώμη σας. Θέλω να απαντάω σε όλους. Η γνώμη σας είναι η δύναμη ενός blog. Θερμό ευχαριστώ στον φίλο Τurambar, με τα εξαιρετικά εύστοχα σχόλια και τις συμβουλές του περί βιογραφικών. Εχει πέρα για πέρα δίκιο.

Ευχαριστώ ξανά. Κι αν μπορείτε, αν ξέρετε κάποιον που δίνει δουλειά, που ψάχνει εργαζόμενους κάθε ειδικότητας, στέλνετε το αίτημά σας να το προωθούμε από αυτό εδώ το blog - ας πούμε σας ένας ανεπίσημος ΟΑΕΔ. Οποιος δίνει αξιοπρεπείς δουλειές αυτό τον καιρό είναι μεγάλη υπόθεση. Ας γράφει ένα σχόλιο να το δημοσιεύω, ή ας στέλνει ένα email. Κι αυτός θα βοηθηθεί, κι εμείς θα φανούμε χρήσιμοι.
Να είστε καλά guys που με διαβάζετε, όποιοι και να 'στε...

ΥΓ: Επειδή μπορεί κάποιος να μου πει για τις διαφημίσεις. Για μένα είναι κάτι σαν video game. Κοιτάζω το σκορ και κάνω πλάκα. Γιατί από κέρδη, μην τρελαθούμε. Τα κέρδη μου όλο αυτό τον καιρό είναι λιγότερα από 11 ευρώ. Αυτό έλειπε να σκόρπαγε χρήματα αβέρτα η Google...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου